Poradnik . Tutoriale .

sobota, 1 września 2012

Wygrana w Candy i pare innych ;3

Ohayou ^^

Na początek chciałabym powiedzieć , że wygrałam Candy u Theresa Ursula's Jewelry ;))

Paczka co prawda doszła dawno temu , a posta przygotowałam dopiero teraz. Chciałabym bardzo podziękować Ewelinie , bo przygotowała dwie piękne paczuszki - w jednej znajdowały się nagrody czyli zestaw do tworzenia biżuterii a w drugiej dużo słodyczy :3

Oprócz tego Ewelina dołączyła jeszcze miły list :) Na razie mam problemy z dodaniem fotek nagrody ale będę próbowała , zedytuje ten post i dodam tutaj :3 ZAPRASZAM NA BLOGA Eweliny ;  http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/


Chciałabym jeszcze powiedzieć , że lepię jeszcze z modeliny ale bardzo rzadko ... całe wakacje byłam zajęta nauką japońskiego , grą na gitarze itp.. Będę kontynuowała pisanie na tym blogu ale rzadziej ;) Dzisiaj zakładam bloga o życiu codziennym , o muzyce oraz o głównej tematyce Anime & Manga ^^ Jak tylko wszystko będzie gotowe dam Wam link <3



 MAŁE EDIT XD

Chciałabym serdecznie zaprosić na mojego nowego bloga ! 

KLIK

10 komentarzy:

  1. szkoda, że bez zdjęć, ostatnio dużo osób ma problemy z blogspotem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też mam... i to dość spore.. Mało , że zdjęć nie mogę dodawać to problemy z edycją i tekstem..

      Usuń
    2. a jak dodajesz? w html czy "nowy post"?

      Usuń
  2. Ale mialas szczescie! ;) Buziaki i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak , ogromnie mi się poszczęściło :3

      Już do Ciebie "idę" :))

      Usuń
  3. Gratulacje, i zapraszam tym razem do mnie, na konkurs ;)))
    http://smiling-cheerful.blogspot.com/2012/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej masz fajnego bloga i fajne pomysły zobacz mojego bloga jeśli możeszz http://kreatywnabuntowniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)