Poradnik . Tutoriale .

niedziela, 1 kwietnia 2012

Nowe aukcje

Hej wczoraj wystawiłam aukcje z foremkami  , które wcześniej posprzedawałam kilku dziewczynom(poza allegro) i stemplami milki o które też były e-mailowe pytania ;D Na razie foremki to płaskie babeczki , mam w planach wstawienie stempla okrągłego do gofra itd. No właśnie a może byście chcieli jakieś wzory foremek ?? Mam spod babeczki , placuszek na wafel loda itd. Czekam na propozycje i "zachciewajki" :) Dziś już nic  nie wkleje bo muszę iść się uczyć do testu kompetencjii pod koniec 6 klasy , ktory będzie we wtorek ;( Załamka -.-

AUKCJE : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21744672

6 komentarzy:

  1. nie rozumiem po co sie uczyć do testu kompetencji, ale powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tzn uczyć... przypominać choć jak widać obecnie siedzę przed kompem heh :D Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej i jak ci poszło??? ja niedawno wruciłam, było ok :)
    wy też mieliście o kinie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Mam nowy blog o modelinie. Wpadnij : DD

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem mam podobnie jak ty ... Ale jetem z siebie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię się czymś takim chwalić;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)