Poradnik . Tutoriale .

czwartek, 29 grudnia 2011

Odkryte :)

Hej dzisiaj wstawiam już chyba 3 post , ale chciałabym się czymś wam pochwalić :)

To do rzeczy : Bardzo długo zastanawiałam się nad tajemnicą przepisów na śliczne lukrowe polewy , zadawałam pytania do blogerek i najczęściej odpowiadały mi , że jest to modelina pomieszana z liquidem , inne zaś że to lakier do paznokci , a jeszcze inne mówiły , że to tajemnica :) Postanowiłam nie kupować żadnych liquidów tylko odkryć a za razem stworzyć tym razem swój , 'tajemny' przepis na polewę :) Udało mi się !! :) Jestem bardzo zadowolona ,choć włożyłam w to dużo pracy oraz zużyłam bardzo dużo składników . I tu takie zaskoczenie .... nie używałam tylko składników przemysłowych ale jak i również używałam spożywczych :) Z efektów jestem bardzo zadowolona , teraz tylko czekam na jutro bo polecę do sklepu po składniki i zrobię polewę do słoiczka :) Nie wydaję mi się , żeby blogerki robiły tak samo polewy jak ja , choć moje polewy i ich polewy są całkiem podobne :)

Niestety nie mogę wam dać tego przepisu ale w zamian za to szykuję dla was pewną nowinkę na blogu :)
A tu taka mała , słodka inspiracja :)

2 komentarze:

  1. nie wiem kto polecił Ci robić polewę z lakieru do paznokci, ale to najgorsze zło jakie można zrobić:) lakier wchodzi w reakcję z modeliną i staje się lepki, przez co kleją się do niego wszelkie paprochy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam to u jednej z blogerek :) Sama się o tym przekonałam bo spróbowałam tej porady :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)