Poradnik . Tutoriale .

niedziela, 25 grudnia 2011

Tutorial na zawieszkę tort :)

Potrzebujemy 3 kulki modelinowe (różne kolory),jeden kawałek na 'polewę' i jeden lub dwa małe kawałki na ozdoby,korek np.od kleju i nożyk.

3 kulki rozpłaszczamy.

Korkiem wycinamy równe koła

Powstają nam prawie takie same ,równe koła

Koła sklejamy ze sobą  tak jak na zdj.

Wałkujemy brzegi  by było wszystko równe .

Kawałek koloru na polewę modelujemy w kulkę

Następnie rozpłaszczamy palcem

oraz wałkujemy (ja użyłam butelki do lakieru ;))

Całym placuszkiem okrywamy torcikowe nadzienie

mocno doklejamy placuszek do nadzienia i wałkujemy by nie było dziur, kresek itd.

nożykiem odcinamy kawałek-trójkącik

Na koniec ozdabiamy (ja użyłam kuleczek) oraz wbijamy haczyk :) I GOTOWE :)

5 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)