Poradnik . Tutoriale .

czwartek, 22 grudnia 2011

Takie taam :)

Paczka jeeee :)

Najnowsze , jeszcze nie wypieczone wyroby :)

Modelina , którą dostałam od kumpeli :)

A przedwczoraj kupiłam taką :)
Hej :) Dzisiaj właśnie doszła do mnie paczka ze sklepik dla was i jestem pod zachwyteem :) Wzbogaciłam sie o kiwi w patyczku , zawieszke do telefonu , łańcuszek kulkowy , liquid , fiolkę  itd.  Dziś odbyła się wigilia klasowa i wylosowała mnie moja dobra kumpela z klasy a zarówno sąsiadka i podarowała  mi pluszaka , skarbonkę, śmieszny długopis iiii modelinę fluorescencyjną ASTRA :) Byłam i jestem zadowolona . Oprócz tego wczoraj byłam w empiku i szukałam modeliny FIMO , ale niestety nie było :(

2 komentarze:

  1. też mam tą modelinę :)
    skąd zamawiasz buteleczki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra jet ta modelina pomijając fimo :)
    Buteleczki i takie typu rzeczy zamawiam na www.sklepikdlawas.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)