Poradnik . Tutoriale .

czwartek, 31 maja 2012

Listy i trochę inspiracji :3

                                           Dzisiaj troszkę o listach :) A więc zacznę od odpowiedzi na pytania :

1.Co piszemy w liście ? W liście piszemy praktycznie co chcemy , coś o sobie , swoim mieście itd. Wystarczy opowiedzieć coś o sobie , zadać pytanie itd.

2.Co można dodać do listu ? I tu włączamy wyobraźnie :) Możemy dać co chcemy ! Mogą to być herbatki , kawy , kisielki , wycinki z gazet , zdjęcia , rysunki , pocztówki , wstążki , gadżety , pieczątki , przypinki , kwiatuszki < , plakaty , ozdoby , notesiki , coś co osoba lubi i o tym napisała <np.'lubię motyw zebry> to dajemy coś z motywem zebry xD Dosłownie wszystko można dawać :)Ja daję np. biżuterię z modeliny i inne :)

I to chyba wszystko , dodatkowo można ozdobić kopertę :)

Jeśli ktoś zechciałby pisać ze mną listy to zapraszam na e-mail zuzax5@wp.pl i tam po otrzymaniu od was wiadomości , dam wam mój adres , byście mogli/mogły wysłać mi list :)


Jeden WARUNEK : Ty pierwszy/a wysyłasz mi list, a  po otrzymaniu go ja odpisuje :) Mam nadzieję , że będą jacyś chętni :) Chętnie was poznam :)

A tu załączam trochę inspiracji :)







Tumblr_m1s5c66vhr1qawbuyo1_500_large
Tumblr_m4ua73p0uz1rvivlko1_500_large

Tumblr_lthm9puf3r1qkxf8ro1_500_large 



7294756940_732271b5f4_z_large

Dsc_0017_large       


 Tumblr_lk1aaihc8u1qayz5ho1_500_large_large 

 

 

Mam nadzieję , że ktoś będzie chętny :) Pozdrawiam ,Zuza :) ♥

6 komentarzy:

  1. chciałabym dostać taki list jak w twoich inspiracjach ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku bardzo klimatyczne zdjęcia :) uwielbiam takie!
    ps. odezwałam się na maila, z pewną sprawą, jak tylko znajdziesz chwilkę zaglądnij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te inspiracje są cudne. !! *.* chciałabym dostać taki list ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i przed ostatnia inspiracja zajebista! Zapisałam sobie ;)
    Zapro do siebie może follow za follow? Daj znać na http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)