Poradnik . Tutoriale .

poniedziałek, 7 maja 2012

Otagowana :)

Zostałam otagowana przez Justę  i Agrafkę za co dziękuję :) Pytania Justy to :

1. Czy wygrałaś kiedykolwiek jakieś CANDY ? :) 
2. Jaka piosenka powinna być na hymnie 2012 zamiast koko euro spoko ? xD 
3. Co uważasz o ,Tagowaniu' ? ;)
4. w jaki sposób utwardzasz swoje modelinowe różności ? :] 
5. Czy nudzi ci się powoli lepienie z modeliny? 
6. Jakiej muzyki słuchasz? : ) 
7. Co robisz jak się denerwujesz ?
8. Używasz jakichś komunikatorów internetowych ? ;d
9. Jaki czas robisz swoje modelinowe cuda ? : ) 
10. Ulubiona bajka z dzieciństwa? 
11. Rzecz do której jesteś specjalnie przywiązana? :) 


Odpowiedzi :
1.Głównej nagrody nie ale wygrałam nagrodę dodatkową w sklepik dla was :)
2.Nie wiem szczerze to kokokoko euro spoko jest dość zabawne i nawiązuje do kultury polskiej , jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza :) 
3.Hmm .. to dosyć fajne , można się dowiedzieć kilka bardzo ciekawych rzeczy o kimś , ale będę rozczarowana jak będzie tego pełno jak ankiet na facebooku xD 
4.W miniaturowym piekarniczku piekę :)
5.Ależ nie ! Coraz bardziej się w to wkręcam , inwestuje itd. Nabiera to coraz większy sens :)
6.Hard rock i metal , czasami odskoczę do reggae (głównie Bob Marley :))
7. Puszczam metal na ful :))
8.GG , skype i facebook jeśli to się zalicza do tego (nie wiem) xD
9.Pół  roku minie 18 maja :) 
10.Ulubionej chyba nie mam ale smerfy chyba xD
11.Telefon i pomadka do ust o smaku ciasteczek ♥ 

Pytania Agrafki :

 1. Jaka piosenka aktualnie siedzi ci w głowie? ;)
2. Co jest twoją ulubioną słodkością?
3. Czym jest dla ciebie pisanie bloga?
4. Jesteś zmęczona? :P
5. Czy gdy wchodzisz na jakiegoś bloga to czytasz wszystko czy tylko oglądasz zdjęcia?
6. Lubisz swoja klasę?
7. Słodzisz herbatę?
8. Masz jakieś zwierzątko? :>
9. Co robisz gdy masz doła?
10. Umiesz tańczyć?
11. Lubisz sporty ekstremalne?

   

1 . Iron Maiden - Blood Brothers :) 
2. Biszkopt japoński przekładany kremem<taka polska,słodka kanapka.nazwy nie pamiętam>
3.Na pewno czymś bardzo ważnym w swoim życiu :) 
4.Nie :>
5.Czytam ! Oczywiście , że czytam . Doceniam ludzką pracę , nie zawsze uda mi się skomentować ale jestem jak najbardziej na bieżąco i zawsze czytam :) 
6.Tak :D Niestety to już nasz ostatni , wspólny rok w którym jesteśmy bardzo zgrani :)
7.Nie :) Chyba , że jest na maksa za gorzka to 1 łyżeczka .
8.Tak . Świnkę morską , która nazywa się Roman xD I 4 pieski :)
9.Słucham muzyki :) 
10. Hahaha wątpie xD 
11.Zależy też jakie . Bardzo podoba mi się skok na bungee , choć sama nie wiem czy bym zaryzykowała i parkour :D


Hahaha założę się , że nikt nie przeczytał do połowy xD 

Pozwólcie , że otaguje 11 osób troszkę później :) Potem będzie post dotyczący segregacji przyrządów do modeliny jeśli się uda :>
1



10 komentarzy:

  1. Ciekawe masz upodobania muzyczne : ) Pozdrawiam, zapraszam do mnie na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam ;P
    Moja klasa jak byłam w podstawówce też się zgrała w 6 klasie. I to było takie okropnie bo najpierw to były grupki, każdy się nawzajem obgadywał i wgl. a po świętach gdy już każdy zrozumiał co nas czeka to BUM! wszyscy się lubią, swobodnie gadają i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak u mnie było identycznie .. a teraz pod koniec jest genialnie :)

      Usuń
    2. Współczuję rozstania, u nas każdy poszedł do innego gimnazjum i wszyscy myśleliśmy, że to bez znaczenia i, że i tak będziemy się spotykać, że będą spotkania klasowe itp. No i co? Spotkania klasowe są ze 3 razy na rok i i tak tylko kilka osób się zjawia :<

      Usuń
  3. jak to dziala? ja tez chceeee,hahahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przeczytałam całe;D
    fajne odpowiedzi^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przeczytałam :D
    ciasteczkowe pomadki są super :3 sama mam jedną xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam i zapraszam gorąco na wymiankę ! :) http://kamilaoriginal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś przeze mnie o Tagowana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, moja firmowa torebka od koleżanki po fachu;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)