Poradnik . Tutoriale .

sobota, 12 maja 2012

Zawieszka do telefonu "Buteleczka z koralikami" i współprace :)

Hej :) Chciałam na początku wspomnieć , że mam nowy telefon który robi tak świetne zdjęcia , że od razu pracować się chce ... Niestety próbowałam wrzucić przez kabelek usb zdjęcia dla was i nie udało się .. Klikam "PAMIĘĆ MASOWA" a tam wyświetlają się zdjęcia z pamięci starego telefonu .. Klikam co innego a tam wgl. nic się nie wyświetla .. :O Pomocyyyy :(

Drugą sprawą są współprace , które zaproponowały mi dwie , przemiłe dziewczyny , do których paczki z masą biżuterii wysłane będą w poniedziałek :) Dziękuję za propozycje , to na prawdę miłe :) Zainteresowanych wymiankami , LISTAMI , współpracami zapraszam na zuzax5@wp.pl

A tu buteleczka (jakość starego aparatu :( ) :


14 komentarzy:

  1. Boska.! <3
    Uwielbiam Biżu Handmade , jest Słodka <3
    CIEKAWY BLOG *_*
    ZAPRASZAMY DO NAS ^_^ : www.modowostylowo.blogspot.com
    Liczymy na nowych OBSERWATORÓW ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra :) jeszcze kiedyś chcę z tobą wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty mi nie odp. na maile xd chyba ty .. nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet zawieszka ♥
    Zapraszam . !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ; )
    Mam pytanko , robisz może wymianki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd wzięłaś taką buteleczkę znalazłaś???

    OdpowiedzUsuń
  7. naczym polega współpraca z tobą ? ; )

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)