Poradnik . Tutoriale .

sobota, 17 marca 2012

Birthday haul :)

Heej :) Myślałam , że dziś już nie napiszę posta bo urodziny , goście itd. Ale udało się :) Dostałam min. pieniądze , za które pojade na olbrzymie zakupy do Empiku - modelinowe oczywiście :) Więc tak :

Werniks Fimo :)

7 Kostek Fimo -wraz z dwoma z poprzedniego posta (na zdjęciu brakuje jeszcze Sahary 70 , którą mam w użyciu i nie jest ona zapakowana) Czyli razem 8 kostek :)

Sculpey Bake Shop :) Dostałam od brata :)) Zestaw zaiwera 12 kostek i nożyk :)


A tu wszystko razem włącznie dłutami i farbą akrylową z poprzedniego posta :)

Dla tych ciekawych numerki Fimo :) Jak już wspominałam brakuje tutaj Sahary 70 ;D
                        Jutro powinnam dostać jeszcze spóźniony prezent czyli mój wymarzony piekarniczek :>> Mam nadzieję , że się uda :)

12 komentarzy:

  1. Super prezenty ;)
    Tylko pozazdrościć ;D
    No i jeszcze raz wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego : )
    Prezenty super :D Zazdroszczę : p
    Też mam tą Sculpey i jest bardzo fajna ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. 1oo latek, a co do prezentu to tylko pozazdrościć; DD

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty;D
    wszystkiego naj!!!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego ;)
    A prezenty super ;) to teraz czekam, na nowe posty hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy Birthday < 3
    Świetne prezenty .. po prostu Łał ! xd

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat a te scupley to w Empiku? Ja juz się tak nie interesuje modelinowaniem xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszego, super prezenty, ja tyle kasy { na pewno dużo wydałaś } zainwestowałabym w ciuchyy ♥ mam na oku czerwone rurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Happy birthday! Superowe zakupy!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)