Poradnik . Tutoriale .

czwartek, 8 marca 2012

Paczka z hurtowni i ekoraliki :)

Hej hej hej ! :D Dziś przyszła mi paczka z hurtowni i ekoralików :) Pokażę wam co mi przyszło z ekoralików , bo z hurtowni nie porobiłam fotek :) Myślę , że mogę już wam polecić ekoraliki , ponieważ przesyłka idzie tylko 1 dzień a ceny nie są takie złe :)Na pewno coś w candy znajdzie się z tych o to zapasów :) Myślę , że starcza one na baaardzo dużo :D

Zdjęcie robione przy naturalnym świetle - jakieś takie dziwne :) Dostałam : perełki , strunówki , sztyfty , które są tak małe , że raczej do niczego się nie nadadzą :( (Macie jakieś pomysły co do nich ?  Ich tarcza jest tak maciupka ! ) , Opakowania do kolczyków , szpilki , loopiki , sprężynki , ogniwka , zatyczki do sztyftów  i to tyle ale jestem bardzo zadowolona pomijając te sztyfty nie szczęsne :) Zabieram sę za lepienie papa <3 



Obserwujecie ? ;D Nie długo candy - 60-65 obserwatorów :)

9 komentarzy:

  1. ja też mam te sztyfty ale dla mnie są genialne malutkie do wszystkiego się przydadzą czy do wklejania malutkich buteleczek coca coli są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. też robiłam zakupy i zrobiłam za ponad 20 zena a przesyłkę miałam gratis , więc zapraszam do mnie gdy tylko przyjdzie paczka to zrobię fotki :)i wstawię

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to nie doszło ? : c
    ja używam zwykłej, taniej modeliny z hipermarketów{Kaufland} xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem że lepszy ale ni mam pojęcia jak go przywrócić z nowego ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie zamawiasz sztyfty :)Zapraszam na mojego bloga http://wesolamodelincia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)