Poradnik . Tutoriale .

niedziela, 25 marca 2012

Modżajtoo :D

Hej ! :) Przepraszam , że tak długo nie pisałam ale miałam dużo nauki itd.. Ale kupiłam sobie ostatnio sylikon , który jest beznadziejny , poxipol , nożyk i barwnik :) Mam mega wenę:) Ostatnio nalepiłam się dużo rzeczy i postanowiłam , że od DZISIAJ OFICJALNIE MOGĘ SPRZEDAWAĆ SWOJE WYROBY POPRZEZ E-MAIL :) ZAINTERESOWANYCH PROSZĘ O E-MAIL NA zuzax5@wp.pl Z ZAMÓWIENIEM :))

 A teraz zrobione przeze mnie Mojito <moooodżajtoo!> Zrobiłam 3 :) 2 na sprzedaż jedno dla sb :) Każde Mojito zawieszone jest na 60 centymetrowej , zielonej jasnej wstążce by ładnie komponowało się z miętą w środku :) 





5 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)