Poradnik . Tutoriale .

środa, 7 marca 2012

Znowu pogadanka ..

Hej :) Dziś nie będzie postu modelinowego tylko kolejna pogadanka , tym razem krótsza , żeby was nie zanudzać  . Dzisiaj na nic czasu nie miałam i nic nie ulepiłam ... Jedynie co zrobiłam to zapakowałam kolejne paczki dziewczynom  do wysłania i jutro prawdopodobnie kurs na poczte ;D Nic mi się nie chce ... Idę zajrzeć w książkę bo jutro mogą być dwie kartkówki - polski i matma -.- ... W sobotę jadę do Warszawy i może zaopatrzę się w zapsay modeliny :) Życzę wam miłego Dnia Kobiet :D Kończę słuchać Red hotsów  i ide się pouczyć -.-

Bayoo ♥

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)