Poradnik . Tutoriale .

wtorek, 17 stycznia 2012

30 patyczków Fimo :)



Trochę niewidoczne bo się rozmazało ;P

I zrobiona na szybko Tarta Owocowa :)
Właśnie przyszły :) Jest ich 30 :) A i chciałam jeszcze powiedzieć , że od dzisiaj będę bardziej estetyczna co do bloga i modeliniaków . Zdjęcia będą robione na tle (zielone kółeczka) oraz będą podpisywane na razie zwykłym logiem : Modelinowa cukiernia . Dzięki temu nikt nie będzie miał praw kopiowania moich zdjęć :) Próbowałam dziś ustawić bardziej słodką skórkę na bloga ale nie udaje mi się :( Kompletnie nie umiem zmieniać skórek na blogspocie . Może wie ktoś jak to zrobić ? Mam szablon :)

12 komentarzy:

  1. Wow .. nie szkoda Ci kasy ? :D
    A z jakiej str zamawiałaś ?
    Sklepik dla was ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak czasem patrzę na te patyczki to się zastanawiam jak się to robi takie maleńkie z taką precyzją:) sama też ich używam w swojej biżu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta tarta z owocami przypomina bardziej rozpłaszczoną babeczke, ale jest ok :)

    Gratuluje zakupu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nola - szczerze to za wszystkie pałeczki zapłaciłam tylko .... 10 zł !! :)Aż dziwne , że za niesamowicie tanie . Nie nie ze sklepiku , tam są bardzo drogie ;p W hurtowni kupiłam :)
    Natajka - Ja też się zastanawiam , są perfekcyjne i estetyczne :)
    natalaa09- dziękuję :) No fakt rozpłaszczoną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. superowy blog, skąd zamawiałaś patyczki ? +obserwuję i zapr. do mnie : *

    OdpowiedzUsuń
  6. patyczki kupiłam w hurtowni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okii w sumie możemy sie wymienić ^^ tylko ustalmy co wchodzi w skład wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ok :P proponuje pisać prywatnie na e-mail :) mój to zuzax5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Okeyy napisałam Ci e-maila oraz czekam na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej mam pytanie:)
    kupilam sobie patyczki fimo i sa jakies maleńkie, jak kupowalam gotowe kolczyki to były 2 razy wieksze ( średnica). Co mam zrobić?:(

    OdpowiedzUsuń
  11. a w hurtowni stacjonarnej czy w internecie? Proszę o odpowiedź na maila: wiktoriaaa283@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)