Poradnik . Tutoriale .

poniedziałek, 16 stycznia 2012

JUŻ ZA CHWILĘ 1000 ODWIEDZIN ! :)

Bardzo wam dziękuję , że mój blog ma tylu obserwatorów i  odwiedzin (prawie 1000) , dlatego chciałabym zorganizować (za jakiś czas pewnie 3-4 dni) CANDY  . Candy będzie na nagrody , wygra jedna osoba . Mam nadzieję , że jeżeli zrobię Candy to się zgłosi więcej osób niż do nieszczęsnego konkursu ? :(

I tak wiem , że z konkursem były problemy bo musiałam czekać na post od drugiej osoby z konkursem , żeby w kleiła , a to też się dla mnie liczy ! Przez takiego posta , blogowiczki robią reklamę mojego bloga i konkursu ! :)
Więc teraz to będzie CANDY  ze zdjęciem na pasek boczny :)


I TAK MAM DLA WAS 2 PYTANIA :
-WOLICIE CANDY NA LOSOWANIE Z KARTECZEK (BĄDŹ Z NETU) CZY NA NAJŁADNIEJSZE 'COŚ' Z MODELINY ?
-KTO Z WAS MIN. WZIĄŁBY UDZIAŁ ? 

7 komentarzy:

  1. Dla mnie to obojętne i chętnie bym wzięła udział:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę takie zwykłe niż na prace. Wg mnie takie na prace to przecież nie jest Candy bo w Cady się losuje a nie wybiera... Ja bym może wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biore udział :D I losowanie z karteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok to jak na razie losujemy z karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym wzięła, i popieram - jestem za losowaniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)