Poradnik . Tutoriale .

sobota, 7 stycznia 2012

Zbliżające się caandy ?

Kolory niewidoczne ale napiszę , od lewej : srebrny ,złoty,morski,fuksja,róż-łosoś,liliowy,wyblakły oliwkowy, biały,taki wyblakły róż i czerń :)
 Myślałam nad tym , żeby zrobić Candy , ale boje się , że będzie mało chętnych . Czekam aż przybędzie trochę więcej obserwatorów i raczej zrobię , bo mam dużo produktów do modeliny takich jak buliony , wstążki , korale , brokaty , lakiery bezbarwne : )Co wy na to ?? :) Dzisiaj pokaże wam jeszcze moje buliony , które kupiła mi mama ( jest ich dziesięć w takich fiolkach) aaa cena PO PROSTU TANIOCHAA ! - 5 zł za 10  bulionów! ( Jak byłam w hurtowni to chyba z 6 fiolek było za 13 zł! )  :) Właśnie w candy można by było wygrać paczuszkę takich 10 :)

9 komentarzy:

  1. Super! Gdzie kupiłaś? Ja ciągle chodzę po drogeriach ale jakoś nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. W drogerii niestety nie kupisz :( Bulion kupuję w hurtowni lub w sklepach gdzie wszystko do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale u mnie jest dużo akcesoriów do paznokci więc myślałam, że bulion też będzie :)

      Usuń
  3. Ja ja ja sie zgłaszam do candyy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to się cieszę na razie i tak jeszcze nie przyjmuję zgłoszeń , ponieważ muszę uzbierać troszkę obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jak coś i tak sie zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Wpadnij do mnie; DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję:) Bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)