Poradnik . Tutoriale .

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Opóźnienie .... czyli bla bla bla.

Przepraszam , że się opóźniam ze wstawianiem zdjęć i postów ale czekam na mały przypływ modeliny i weny . Teraz zaczęłam współpracować z kawaii czyli słodką, miłą , fajną biżuterią . Będą to min. dango(słynne japońskie kluski na patyku),tosty , lody , lizaczki i muffinki  . Jutro planuję duże zakupy , bo nie wspominałam ale wraz z Nolą z Cukierenki robimy sobie wymiankę i do czwartku musimy sobie coś dokupić . Obiecuję , że wstawię pot z tym co dostałam od Noli :) Oprócz tego czekam na paczkę , która ma problem z dotarciem do mnie . I mam  niespodziankę .. cały wieczór przesiedziałam z herbatą i z notesem w ręce... szykowałam CANDY :) Przyszykowałam już 1/3 nagród lecz jest ich dużo ale będzie więcej . Ponieważ jest to moje pierwsze candy to będzie multum nagród :) Mam nadzieję , że ktoś się zgłosi . Candy wstawię jutro lub w środę , bo muszę jeszcze naszykować nagrody (w czym koliduje mi paczka , bo tam są nagrody) , zrobić banerek i ustalić zasady . Tak czy inaczej jutro pojawi się post z pracą Kawaii  .


Przypominam też , że w zakładce poradnik czekają na was odpowiedzi na pytania i porady . Ostatnio włączyłam możliwość dodawania komentarzy i jeśli macie jakiekolwiek pytania czy sugestie piszcie tam w komentarzach . Pytanie może być związane ze wszystkim :) Na wszystkie odpowiedzi chętnie odpowiem i czekam na nie :)

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)