Poradnik . Tutoriale .

czwartek, 26 stycznia 2012

Moje przyrządy do modeliny .

Dziś postanowiłam dać 2 post o tym jakich przyrządów do modeliny używam .


1. Jest to nożyk . Chyba każda modeliniarka go posiada . W moim candy jest on do wygrania , nowiutki , różowy.
2.Wykałaczki . Służą do dziurkowania , poprawek , mieszania polewy . Jest to obowiązkowa rzecz ! :)
3.Tzw. Bociany do robienia loopików w szpilkach :)
4.Gąbeczka . Przydaje się ona do nanoszenia pasteli na np. wafelek loda czy gofra.
5.Wałek akrylowy - służy do wałkowania i robienia dziurek . Wiem , że są takie wałki białe firmy Fimo ,
    mój jest z ciastoliny Play -doh :)
6.Szczotka . Służy do robienia faktury ciastka i piernika :)
7.Patyczek z dwoma różnymi końcami  . Jeden koniec służy do nakłuwania a drugi do wygładzania.
8.Pędzelek i patyk . Takie 2w1 . Do nanoszenia pasteli i farby i do poprawek.



Następnym razem postaram się dodać produkty , które używam np. jaki klej , jaki werniks itd.
A może wy macie jeszcze inne ciekawe przyrządy , których ja nie udostępniłam ? Podzielcie się! :) Jestem bardzo ciekawa :) Piszcie w komentarzach :)

2 komentarze:

  1. Może być jeszcze zapałka do faktury gofra, kulka z folii aluminiowej do ciastek, szpilka do ciastek, lub futerka Ciasteczkowego Potwora, jest dużo takich narzędzi...
    Pozdrawiam, Modeliniarka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zapałek nie używam nie są moim zdaniem idealne do gofra :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)