Poradnik . Tutoriale .

sobota, 14 stycznia 2012

Ostatnie dni ZGŁASZANIA SIĘ DO KONKURSU + OZDOBIONY NOTATNIK :)



Więc tak ... dawno nie pisałam , ponieważ miałam dużo zamętu w szkole :( Dzisiaj nadrabiam :) Ostatnio kupiłam notatnik z BETTY BOOP za 1,99 xD i postanowiłam go ozdobić sylikonem , bulionem , kokardką z modeliny i takimi serduszkami . Użyłam do tego kleju , lakieru bezbarwnego :)


PRZYPOMINAM , ŻE JUŻ TYLKO 3 DNI DO ZGŁASZANIA SIĘ DO KONKURSU !!!!! 

Link do Konkursu :) PROSZĘ TEŻ , ŻEBYŚCIE PAMIĘTAŁY O WSTAWIENIU POSTA ZE SŁODKOŚCIĄ I LINKEM DO KONKURSU :)

2 komentarze:

  1. wiesz ,wg mnie to silikon na tym zeszycie mogłaś sobie darować, ale jak Tobie się podoba to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To notes :) Nie wiem zależy od gustów , wiele dziewczyn jak i ja ozdabiamy dużo rzeczy sylikonem np. ramki na zdjęcia , notesy , dzbanki , kubki , świeczki pudełka a nawet obudowy do telefonów i słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)