Poradnik . Tutoriale .

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Udręka szkolna

Chciałam was dziś przeprosić , że nie ma postów , ale to wszystko przez szkołę ... Dziś na pewno jakiś się znajdzie . Teraz codziennie mam zamiar wcześnie chodzić spać i uczyć się . Jak na pierwszy dzień po feriach w szkole to prawdziwa udręka .... 4 testy i 4 kartkówki w przyszłym i w tym tygodniu ;/Chciałam jeszcze wspomnieć , że nawet na haftowanie czasu nie mam bo bardzo lubię haftować ... a może chcielibyście zobaczyć jakąś pracę ?

3 komentarze:

  1. chętnie zobaczę twoje prace, a co do ferii także sądzę, że to udręka, po co tyle sprawdzianów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Masz nagrodę pocieszenia czy coś u michuzi :)
    No to niech Ci db pójdzie na sprawdzianach. Ja w kuj-pom jeszcze nie miałam ferii , ale się nie martwię, bo jestem chora, więc siedzę w domku i lepię. ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :) Przyjmuję wszelką krytykę (ale nie wulgaryzmy ! xd) i pytania , na które na pewno odpowiem :) W komentarzu możesz zostawić też link do swojego bloga chętnie odwiedzę :)
Mile widziane będą też rady i pomysły :)